Wednesday 12 September 2012

Rahsia kecantikan Ayu Raudhah




Siapa yang tak kenal Ayu Raudhah? Pelakon cantik manis yang kawin dengan pemain bola kebangsaan  yang hensem lagi kacak tu.. Saya paling suka tengok dia berlakon dalam citer Nur Kasih.. Memang meletop.. Cantik.. Sopan dan sesuai dengan namanya. Tapi hari ni saya bukan nak citer pasal lakonannya tapi saya nak sharekan dengan anda tips kecantikan pelakon jelita ni.


Antara lain tips-tips yang diamalkan oleh Ayu Raudhah sendiri:


Tips kecantikan wajah
- Membersihkan dan menjaga muka dengan kerap
- menyapu ais pada muka untuk merawat kulit bermasalah
- Menjalani rawatan muka dari produk2 yang dipercayai


Tips kesihatan rambut- menggunakan daun bunga raya

Tips kesihatan tubuh badan
- menjaga pemakanan
- melakukan senaman (bangkit tubi 50 kali sebelum tidur)
- mengamalkan sirap Shaklee (Vivix)


Ha tengok tu artis pon amalkan Vivix tau.. Memang best makan Vivix ni.. Sedap lak tu.. Manfaatnya pon memang banyak. Jom saya terangkan sikit pasal Vivix ni.



Vivix™ adalah Minuman campuran botani yang mengandungi campuran unik botani Polygonum Cuspidatum, Anggur Muscadine, Elderberi Eropah dan Lobak Ungu yang kaya dengan polifenol. Polifenol adalah kumpulan fitokimia yang terdiri daripada sebatian tanaman yang mengandungi khasiat antioksidan dan sel anti-penuaan semulajadi.

Nak tau apa lagi kelebihan dan testimonial Vivix? Jom klik sini


* Sila klik LIKE fanpage kami di facebook “Jom Makan Vitamin” untuk ikuti pelbagai promosi terkini!!!
Salam Sihat, Cantik & Ceria ~ Inajay - Jom Makan Vitamin-
~ Website : http://mommatwinz.blogspot.com
FaceBook : Azrina Mohd Jaafar
Fan Page : Jom Makan Vitamin
Phone, sms / whatsapp : 013-6969805
Shaklee ID : 859750

0 comments:

Post a Comment

Hai Saya Inajay. Pengedar Aktif Shaklee sejak 2011

Bonjour & Welcome

Seorang WAHM, ibu kepada seorang puteri, 2 putera kembar dan seorang putera.

Promosi Mac 2020

Promosi Mac 2020

Pembelian Menggunakan Kad Kredit/Debit

Jom Join Saya

Hubungi Saya

Hubungi Saya

Kategori

Jom Like Mama Twin Punya Cerita

Popular Posts

Powered by Blogger.