Tuesday 9 October 2012

Kenapa saya berbangga menjadi ahli Shaklee

Pejam celik pejam celik dah setahun lebih saya menjadi ahli Shaklee. Saya mula jatuh cinta dengan Shaklee sejak saya mengambil set penyusuan Shaklee.. Maklumlah menyusukan anak kembar perlukan tenaga dan kekuatan. Saya mula mengambil set penyusuan ni pada Februari 2011... Oleh kerana saya telah percaya dengan khasiat yang ada pada vitamin ni maka saya dengan rasa bangganya terus register menjadi ahli Shaklee. 

Anda nak tahu lagi kenapa saya bangga menjadi ahli Shaklee? Jom kita baca :

  • Shaklee telah mendapat sijil halal dan diyakini
  • Shaklee telah berada di pasaran Malaysia lebih dari 50 tahun
  • Shaklee terdiri dari bahan-bahan semulajadi
  • Shaklee bukan vitamin tiruan dan tiada silica gel
  • Shaklee membuatkan saya menjadi lebih sihat, ceria dan bertenaga
  • Ramai yang telah memberi komen positif setelah menggunakan Shaklee
  • Yuran keahlian Shaklee amat murah dan berpatutan dan keahliannya adalah seumur hidup
  • Setiap pembelian akan memperolehi points yang boleh ditukar pada tunai setiap bulan
  • Ahli kumpulan saya telah dipimpin oleh 3 orang Master Coordinator yang sangat berpengalaman dan sangat mengambil berat tentang ahli-ahli di bawahnya.
  • Saya boleh berkongsi kebaikan vitamin Shaklee dengan ahli keluarga dan rakan-rakan.



Ahli kumpulan Lady Boss dibawah pimpinan Master Lyna Noh

Sekiranya anda berminat untuk bersama-sama membina kejayaan bersama team kami, anda bolehlah menghubungi saya ditalian 013-6969805 untuk maklumat lanjut. Jom!! Jom!! Jom!!


* Sila klik LIKE fanpage kami di facebook “Mommatwinz Shoppe” untuk ikuti pelbagai promosi terkini!!!
Salam Sihat, Cantik & Ceria ~ Inajay - Jom Makan Vitamin-
~ Website : http://mommatwinz.blogspot.com
FaceBook : Azrina Mohd Jaafar
Fan Page : Jom Makan Vitamin
Phone, sms / whatsapp :             013-6969805      
Shaklee ID : 859750

0 comments:

Post a Comment

Hai Saya Inajay. Pengedar Aktif Shaklee sejak 2011

Bonjour & Welcome

Seorang WAHM, ibu kepada seorang puteri, 2 putera kembar dan seorang putera.

Promosi Mac 2020

Promosi Mac 2020

Pembelian Menggunakan Kad Kredit/Debit

Jom Join Saya

Hubungi Saya

Hubungi Saya

Kategori

Jom Like Mama Twin Punya Cerita

Popular Posts

Powered by Blogger.