Tuesday 13 November 2012

Alfalfa mampu melegakan kesukaran saya bernafas ketika diserang athma

 Kalau anda semua nak tahu, saya mula dijangkiti athma sejak saya berumur 4 tahun. Menurut kata ibu saya, saya berjangkit dengan sepupu saya ketika berkongsi minuman semasa kecik. Saya ingat lagi sebab terlampau teruk sangat diserang athma saya pernah ditahan di hospital untuk beberapa hari. Susahnya saya nak bernafas masa tu Allah saje yang tahu. 

Saya mula sedar athma saya jarang menyerang bila saya mengamalkan set B setiap hari. Dalam set B tu ada vitalea, bcomplex, vit c dan alfalfa. Nak tahu maklumat lanjut berkenaan set B klik sini. Mulanya saya mengambil set B untuk penyusuan si kembar, tapi Alhamdulillah dalam masa yang sama, saya dapati athma saya kurang menyerang. Khasiat alfalfa itu sendiri yang boleh mengubati athma..





"Jika anda juga penghidap athma, cuba amalkan 2 - 4  biji alfalfa setiap hari. Dan yang pastinya saya sedar bila saya rasa sukar untuk bernafas, saya akan terus mengambil 2 biji alfalfa dan dalam masa lebih kurang 5 minit saya sudah boleh bernafas seperti biasa. Alhamdulillah, semua penyembuhan ini dengan izin Allah. Kita sebagai manusia hanya berusaha, berdoa dan bertawakal. Anda di luar sana boleh cuba apa yang saya amalkan ni. Alfalfa memang banyak khasiatnya. insyaAllah.."


Jika anda ingin dapatkan supplemen ini anda boleh cuba Set B, set G atau set F. Boleh hubungi saya untuk keterangan lanjut ye.. 



* Sila klik LIKE fanpage kami di facebook “Jom Makan Vitamin” untuk ikuti pelbagai promosi terkini!!!
Salam Sihat, Cantik & Ceria ~ Inajay - Jom Makan Vitamin-
~ Website : http://mommatwinz.blogspot.com
FaceBook : Azrina Mohd Jaafar
Fan Page : Jom Makan Vitamin
Phone, sms / whatsapp : 013-6969805
Shaklee ID : 859750 
 




0 comments:

Post a Comment

Hai Saya Inajay. Pengedar Aktif Shaklee sejak 2011

Bonjour & Welcome

Seorang WAHM, ibu kepada seorang puteri, 2 putera kembar dan seorang putera.

Promosi Mac 2020

Promosi Mac 2020

Pembelian Menggunakan Kad Kredit/Debit

Jom Join Saya

Hubungi Saya

Hubungi Saya

Kategori

Jom Like Mama Twin Punya Cerita

Popular Posts

Powered by Blogger.