Saturday 3 November 2012

Anda nak berdiet, tapi tak tahu bagaimana caranya?

Tahukah anda?

Setiap kali anda minum Shaklee Cinch, anda akan mendapat 24 gram protin, 24 jenis vitamin dan mineral penting dan 6 gram serat larut. Protin amat penting dalam penurunan berat badan kerana protin membina otot, dan ototlah yang akan menaikkan kadar metabolisme dan membakar kalori. Bila kita makan makanan yang kaya dengan protin, kita tidak mudah berasa lapar dan menyebabkan kita kurang makan.  Shaklee Cinch juga diperkaya dengan formula Leucine.


Apa itu leucine?


Leucine adalah otot yang membina asid amino yang terdapat dalam protin tertentu. Dalam kebanyakan diet, anda akan kehilangan lemak dan otot. Apabila anda kehilangan otot, anda juga akan hilang keupayaan untuk membakar lemak dan akan merendahkan kadar metabolisme anda. Bila anda tak meneruskan lagi diet tersebut, anda tidak boleh membakar kalori seperti sebelum ini. Sebaliknya, berat badan anda bertambah berat. Takut kan? Hehehe.. Ini lah sebenarnya yang patut kita ambil  tahu.

Ujian klinikal ke atas formula Leucine

Di dalam percubaan awal, saintis Shaklee mendapati formula yang dipertingkatkan dengan pemakanan leucine dapat mengekalkan 100% jisim otot tanpa lemak. Mereka yang menjalani program ini telah kehilangan lemak, berat, inci dan pada masa yang sama dapat mengekalkan otot mereka.



Keistimewaan pengambilan chinch :


  • Mempunyai indeks glisemik -22 dan sesuai untuk pesakit kencing manis
  • Campuran yang dipertingkatkan dengan leucine
  • Formula leucine untuk memelihara otot semasa menurunkan berat badan
  • 24 gram protin di dalam cinch membantu anda berasa kenyang
  • Tinggi kandungan serat ( 6 gram serat setiap hidangan)
  • Glisemik yang rendah untuk kekalkan tahap gula darah yang normal dan kekalkan tenaga
  • Memberikan 35% atau lebih nilai harian kepada 21 vitamin dan mineral penting
  • Menggunakan soya yang bebas GMO
  • Tiada perasa, warna dan pemanis tiruan

Kalau anda nak tahu, saya pon skang ni sedang mengambil Chinch setiap hari.. Chinch ni ada perisa.Vanila, coklat dan coffie. Cinch yang saya ambil perisa coklat.. Memang sedap. Perisa yang lain saya tak pernah rasa lagi. Memang ambil cinch ni kita akan kenyang.. Selalunya saya ambil waktu tengahari.. Malam pulak bila terasa lapar saya akan ambil Chinch sekali lagi.. Memang kenyang.. jadi dapatlah saya kurangkan pengambilan makanan saya setiap hari..Tak sabar nak turunkan berat badan lagi  ni.. huhuuhu.. Nantikan testimonial saya tentang Cinch ni ye.. tunggu!!! 

Kalo anda nak dapatkan Cinch ni pada kadar istimewa, jangan segan silu untuk sms saya ye.. Call pon boleh :) Saya akan beri konsultasi percuma kepada anda..Bestkan?


* Sila klik LIKE fanpage kami di facebook “Mommatwinz Shoppe” untuk ikuti pelbagai promosi terkini!!!
Salam Sihat, Cantik & Ceria ~ Inajay - Jom Makan Vitamin-
~ Website : http://mommatwinz.blogspot.com
FaceBook : Azrina Mohd Jaafar
Fan Page : Jom Makan Vitamin
Phone, sms / whatsapp :             013-6969805      
Shaklee ID : 859750


0 comments:

Post a Comment

Hai Saya Inajay. Pengedar Aktif Shaklee sejak 2011

Bonjour & Welcome

Seorang WAHM, ibu kepada seorang puteri, 2 putera kembar dan seorang putera.

Promosi Mac 2020

Promosi Mac 2020

Pembelian Menggunakan Kad Kredit/Debit

Jom Join Saya

Hubungi Saya

Hubungi Saya

Kategori

Jom Like Mama Twin Punya Cerita

Popular Posts

Powered by Blogger.