Sunday 25 November 2012

Set Triple M - Pilihan kebanyakan ibu-ibu menyusu

Ramai yang bertanyakan pada saya macamana saya boleh menyusukan anak2 kembar saya tu hingga usia mereka dah 2 tahun? Malah umur anak2 saya tu dah lebih pon dari 2 tahun mereka tetap nak menyusu dengan saya. Anda nak jadi macam saya? Jom saya kongsikan. Saya mengamalkan pemakanan supplemen. Supplemen yang saya ambil adalah  Set Triple M

Apa itu Set Triple M?

Set Triple M adalah 6 jenis vitamin yang digabungkan untuk menjadikan ibu dan anak sihat dan sekaligus menjadi milkbooster. 


Kenapa Set Triple M menjadi pilihan saya dan juga ibu-ibu diluar sana? 

1) Badan lebih bertenaga almaklum nak jadi SUPERMOM, SUPERWIFE, SUPERWORKER ni bukan mudah yea. Tambahan pula tidur yang kurang lena sebab sering berjaga untuk susukan anak.


(2) Susu menjadi lebih pekat kerana nutrisi yang ada serta membuatkan anak lebih cepat kenyang. Dengan kata mudahnya, kurang mengempeng atau bergayut

(3) Breast cepat penuh selepas sesi pam atau direct feeding kerana protein dan kalsium merupakan komposisi utama di dalam susu badan. Kilang penghasilan susu badan memerlukan protein serta kalsium dan juga serat sebagai makanan untuk menghasilkan susu dengan cepat.

(4) Kulit muka menjadi cantik, mulus,anjal dan lebih berseri kerana B-complex, Vitamin C dan ESP adalah antara vitamin yang mencantikkan kulit. Vitamin C penting untuk pembentukan kolagen dan protein adalah bahan asas untuk pembentukan sel kulit yang sihat serta sempurna.

(5) Masalah sembelit saya hilang dengan pengambilan OsteMatrix. OsteMatrix adalah gabungan calcium, magnesium, Vitamin D dan banyak lagi. Calcium tanpa magnesium menjadi punca sembelit dan kehadiran magnesium melembutkan najis ( Sorry jika rasa kotor tapi fakta ni)

(6) Hubungan suami isteri lebih mantap dengan kehadiran Alfalfa. Hint terbesar adalah berfungsi sebagai KACIP FATIMAH. Alfalfa akan mengetatkan kembali vagina wanita malah dapat membantu mengatasi masalah keputihan.**

(7) Sesuai untuk mommies yang sedang mengalami masalah penyusuan seperti susu merudum, mahupun mommies yang ingin membuat stok EBM.



Testimonial pengguna



Anda nak cuba? Jom sms/call saya segera untuk mendapatkan supplement ini demi kebaikan anak dan ibu. Ramai yang berpuas hati apabila mengamalkan supplement ni. Tentu anda rugi jika tidak mencuba. Jangan risau konsultasi akan diberikan secara percuma selepas pembelian dibuat. 


* Sila klik LIKE fanpage kami di facebook “Momma Twinz Vitamin Shoppe” untuk ikuti pelbagai promosi terkini!!!
~ Website : http://mommatwinz.blogspot.com
FaceBook : Azrina Mohd Jaafar
Fan Page : Mommatwinzshoppe
Phone, sms / whatsapp : 013-6969805
Shaklee ID : 859750 
 

0 comments:

Post a Comment

Hai Saya Inajay. Pengedar Aktif Shaklee sejak 2011

Bonjour & Welcome

Seorang WAHM, ibu kepada seorang puteri, 2 putera kembar dan seorang putera.

Promosi Mac 2020

Promosi Mac 2020

Pembelian Menggunakan Kad Kredit/Debit

Jom Join Saya

Hubungi Saya

Hubungi Saya

Kategori

Jom Like Mama Twin Punya Cerita

Popular Posts

Powered by Blogger.