Thursday 8 November 2012

Suami suka bila saya makan alfalfa

Ha.. menarikkan tajuk post saya ari ni? Memang la menarik.. Saya nak share la sket citer tentang alfalfa ni. Selain dari khasiat untuk mengubati penyakit, alfalfa juga berfungsi untuk keintiman suami isteri tau.. Banyak juga saya terima komen2 menarik dari pengamal tegar alfalfa Shaklee ni.




Cerita dari kakak saya (sambil malu2 nak citer) :

'"Malam tadi suami aku komen "makin sedap" hahahahha!!! Selama ni aku makan produk lain tak de pon dia komen.. Tapi makan alfalfa dia komen plak."


Ni cerita dari Puan Dilla pulak :

nak cerita..tp mmg MEMALUKAN & agak LUCAH sikit..tp itu lah kenyataannya!!

senjak dilla makan vitamin shaklee ni. mmg bnyk sgt perubahan pada diri dilla.

1) lepas 1bln mkn alfalfa..mmg senang nk membuang, tak de lagi darah..pas tu seminggu 5 atau 6 kali membuang..kalau dulu kadang2 tu seminggu 1 kali je.

2) yg paling best sekali..HASBEN PUJI!!!!ni dilla belum mkn Vit E lagi..dia kata makin sedap dan bersih!!aaawwww, tak kuasa tau..thx to ALFALFA!..korang paham2 jelah kita org pompuan ni mcmn kan..especially waktu mlm, rupa2nya boleh ada keputihan waktu tu tu ye..sekarang ni mmg clear n bersih…….

credit


Lain pulak dengan citer Puan Sofea :


"Hubungan semakin intim Itu lah rahsia sofea. Mendapat pujian dari suami setelah mengamalkan Alfalfa . Niat nak makan alfalfa sebagai milk booster lain pulak jadi nya..heeehee.. tq shaklee

credit


Kenapa ye alfalfa ni orang kata juga vitamin keintiman? Alfalfa dikatakan macam tu sebab alfalfa berfungsi sama seperti kacip fatimah, membantu masalah keintiman suami dan isteri. So jangan ingat alfafa ni sebagai milk booster sahaja ye.. :) Ok jom dapatkan alfalfa ari ni... yang penting dapatkan alfalfa Shaklee ye.. Kenapa alfalfa Shaklee? jom klik sini


* Sila klik LIKE fanpage kami di facebook “Mommatwinz Shoppe” untuk ikuti pelbagai promosi terkini!!!
Salam Sihat, Cantik & Ceria ~ Inajay - Jom Makan Vitamin-
~ Website : http://mommatwinz.blogspot.com
FaceBook : Azrina Mohd Jaafar
Fan Page : Jom Makan Vitamin
Phone, sms / whatsapp :             013-6969805      
Shaklee ID : 859750



0 comments:

Post a Comment

Hai Saya Inajay. Pengedar Aktif Shaklee sejak 2011

Bonjour & Welcome

Seorang WAHM, ibu kepada seorang puteri, 2 putera kembar dan seorang putera.

Promosi Mac 2020

Promosi Mac 2020

Pembelian Menggunakan Kad Kredit/Debit

Jom Join Saya

Hubungi Saya

Hubungi Saya

Kategori

Jom Like Mama Twin Punya Cerita

Popular Posts

Powered by Blogger.