Monday 20 May 2013

Set Berpantang Shaklee : Membuatkan pengamalnya rasa lebih sihat dan menawan!

Aha!! Rasa tertarik tak dengan tajuk post saya kali ni? Kali ni saya nak citer plak pasal testimoni Set Berpantang Shaklee ni. Makin hari makin ramai pulak yang order dengan saya set berpantang ni.. Ramai yang beri respon yang sangat mengujakan bila dah try set berpantang ni. Kalau anda nak tahu vitamin apa yang terkandung di dalam set berpantang,  boleh KLIK SINI. Dah tak sabar nak baca testimoni-testimoni tentang set ni? Jom teruskan pembacaan anda.. Saya kongsikan sedikit saje dulu ye.. InsyaAllah jika panjang umur, saya kongsikan lagi ye..


Testimoni 1 :



Testimoni 2 :



Testimoni 3 :




Ha... dengan adanya testimoni-testimoni ni terbuktilah bahawa ramai yang telah berpuas hati dan memberikan respon yang baik bila dah mencuba Set Berpantang Shaklee ni. Bagi anda yang nak mencuba set ni boleh la menghubungi saya. Yang bestnya dalam set ni ada disertakan Zinc yang mana ia amat membantu untuk menyembuhkan luka dengan cepat. Zinc ni sama je fungsinya dengan air gamat asli dan ikan haruan. So, kepada sesiapa yang nak cuba adalah sangat dialu-alukan.. Bila dah cuba set ni dan rasa sesuai jangan lupa pula mencuba SET PENYUSUAN IBU bagi melengkapkan nutrisi dalam susu badan anda.


* Sila klik LIKE fanpage kami di facebook “Momma Twinz Vitamin Shoppe” untuk ikuti pelbagai promosi terkini!!!
Salam Sihat, Cantik & Ceria ~ Inajay - 
~ Website : http://mommatwinz.blogspot.com
FaceBook : Azrina Mohd Jaafar
Fan Page : Jom Makan Vitamin
Phone, sms / whatsapp : 013-6969805
Shaklee ID : 859750




0 comments:

Post a Comment

Hai Saya Inajay. Pengedar Aktif Shaklee sejak 2011

Bonjour & Welcome

Seorang WAHM, ibu kepada seorang puteri, 2 putera kembar dan seorang putera.

Promosi Mac 2020

Promosi Mac 2020

Pembelian Menggunakan Kad Kredit/Debit

Jom Join Saya

Hubungi Saya

Hubungi Saya

Kategori

Jom Like Mama Twin Punya Cerita

Popular Posts

Powered by Blogger.