Saturday 7 September 2013

Kesihatan jantung bertambah baik, kulit pun semakin cantik dengan CoQHealth Plus

Sibuk betul saya sejak akhir-akhir ni sebab ramai yang bertanya pasal CoQ Health Plus keluaran terbaru Shaklee ni. Masing-masing menunjukkan minat nak mencuba. Oleh kerana CoQ Health Plus ni masih baru lagi dilancarkan iaitu pada bulan Jun 2013 yang lalu, meh saya ceritakan serba sedikit info yang menarik berkenaan CoQ Health Plus.

Apakah CoQHealth Plus?

CoQHealth Plus adalah sejenis supplemen yang mengandungi kesemua proprietari semulajadi dari campuran 28mg CoQ10 dengan 10mg vitamin E dan ekstrak teh hijau. Jika anda nak tahu apa yang dimaksudkan dengan CoQ10 tu boleh la ke entry saya sebelum ni dengan KLIK SINI

Apakah kebaikan CoQHealth Plus?

Dengan pengambilan sebiji sehari CoQHealth Plus dapat :

  • Menyokong penghasilan tenaga bagi jantung
  • Menggalak dan melindungi arteri sihat dari kolestrol jahat ( LDL) yang menyebabkan jantung sukar mengepam (menyebabkan serangan jantung)
  • Meningkatkan peredaran darah
  • Membantu menambah dan mengekalkan paras CoQ10 di dalam darah
  • Membantu mengurangkan proses penuaan, wajah lebih berseri 
  • Mampu menghilangkan kedutan dan jeragat 
  • Meningkatkan kesuburan (khusus bagi lelaki)
  • Berfungsi sebagai "sunblock" melindungi kulit dari pancaran sinar matahari (amat sesuai bagi sesiapa yang selalu terdedah kepada pancaran matahari
  • Meningkatkan tenaga dan stamina
Siapakah yang perlu mengambil CoQHealth Plus?

  • Sesiapa sahaja yang ingin mengekalkan kesihatan yang terbaik
  • Berusia 30 tahun ke atas 
  • Mempunyai masalah kekurangan tenaga (sering letih dan lesu)
  • Mempunyai masalah jantung
  • Sesuai diambil oleh lelaki dan wanita
  • Pengamal ubat-ubatan seperti ubat darah tinggi dan kolestrol
  • Wanita yang mengamalkan pil perancang keluarga
Apa kata mereka yang telah mencuba CoQHealth Plus.

Testimoni 1



Testimoni 2



Testimoni 3



Testimoni 4



Testimoni 5



Cukup la kan testimoni - testimoni yang saya sharekan pasal bestnya CoQHealth ni... Bagi anda yang rasa nak cuba boleh la hubungi saya segera k.. Harga pasaran RM124.. Nak harga special dari saya? Jom sms/whatsapp saya.. Bila badan sihat mudah kita nak beribadah kan? Ok jumpa lagi di entry yang lain ye..

* Sila klik LIKE fanpage kami di facebook “Momma Twinz Vitamin Shoppe untuk ikuti pelbagai promosi terkini!!!
Salam Sihat, Cantik & Ceria ~ Inajay - 
~ Website : http://mommatwinz.blogspot.com
FaceBook : Azrina Mohd Jaafar
Fan Page : Momma Twinz Vitamin Shoppe
Phone, sms / whatsapp : 013-6969805
Shaklee ID : 859750


0 comments:

Post a Comment

Hai Saya Inajay. Pengedar Aktif Shaklee sejak 2011

Bonjour & Welcome

Seorang WAHM, ibu kepada seorang puteri, 2 putera kembar dan seorang putera.

Promosi Mac 2020

Promosi Mac 2020

Pembelian Menggunakan Kad Kredit/Debit

Jom Join Saya

Hubungi Saya

Hubungi Saya

Kategori

Jom Like Mama Twin Punya Cerita

Popular Posts

Powered by Blogger.