Thursday 12 May 2016

6 Sebab Utama Kenapa Ramai Yang Berebut-rebut Nak Buat Bisnes Shaklee

Samada korang perasan atau tak, makin lama makin ramai orang yang berminat untuk buat bisness Shaklee kat Malaysia ni. Bila cerita pasal Shaklee mesti ada yang menyebut.. "Shaklee? Ooo.. kawan aku ada jual", "Shaklee? Makcik aku pon ada jual" tak pon ayat macam ni. " Shaklee? Jiran selang 2 umah aku ni pon jual" Hatta, bila kita google.. banyak blog-blog yang cerita berkenaan Shaklee. Kenapa jadi macam tu? Best sangat ke bisnes Shaklee ni? Jom kita teruskan baca apa sebabnya ye..


1) Yuran keahlian yang murah

Ya, yuran keahlian Shaklee memang murah. Hanya RM80 je. Tak perlu nak buat pinjaman untuk jadi ahli. Dah la murah, keahlian seumur hidup pulak tu. Tak perlu dah sibuk-sibuk nak bayar untuk renew keahlian. Kalau korang nak dapatkan keahlian secara percuma pon boleh, korang just beli produk berjumlah 200 uv point Shaklee dah sah-sah korang dapat jadi ahli free-free je. Best kan?


2) Produk MLM terbaik


Rata-rata, ramai pon yang tak sedar yang Shaklee ni sebenanya produk MLM. Shaklee ni bukan macam produk MLM yang merepek-repek tu. Produk Shaklee ni orang beli pon bukan sebab MLM. Produknya memang orang sentiasa cari sebab dah terbukti kesan dan kebaikan bila guna produk ni. Dah la semulajadi, halal pulak tu. Lagi pon Shaklee ni dah ada bukti kajian saintifik di dalam Landmark Study yang dorang buat, Siap ada plak yang tak sangka yang Shaklee ni sebenarnya bisnes MLM.


3) Pihak pengurusan Shaklee yang bagus


Pihak pengurusan Shaklee sangat berpengalaman dalam menguruskan hal-hal pentadbiran Shaklee. Bonus kami terima tak pernah lambat. Cukup je masa memang kami terima bonus kami. Selalu mengadakan kelas tentang produk untuk memastikan kami mendapat ilmu tentang produk dan tentang kesihatan. Bila dah ada ilmu, senanglah kami nak consult customer.


4) Bonus berdasarkan hasil kerja


Ya, bonus yang kami terima adalah dari hasil usaha kami dalam bisness Shaklee. Siapa yang usaha lebih, dapat la ganjarannya lebih.Takde istilah downline yang kerja teruk, upline goyang kaki je.. No! No! No!. Dengan bonus Shaklee dapatlah kami membantu suami dalam perbelanjaan rumah.


5) Upline super duper best


Dalam group bisnes, kami telah dipimpin oleh upline-upline yang memang sangat supportive dan berpengetahuan tinggi. Begitu senang sekali mereka nak share segala ilmu mereka untuk kami. Tanya je apa mesti ada jawapannya. Nak tau saya duduk bawah pimpinan group yang mana? Dah tentulah la IReach.. Group yang dinaungi oleh Master Lyna dan Master Zainul Anuar. Dorang ni memang la ohsem! Nak tau apa lagi bestnya tentang group IReach ni? Ha.. meh KLIK SINI


6) Sokongan kumpulan yang kuat


Di dalam group IReach juga, kami mempunyai rakan-rakan bisnes yang sangat supportive. Saling bantu membantu antara satu sama lain. Takde istilah pentingkan diri dan dengki sesama ahli kumpulan. Oleh sebab ni lah ukhuwah kami sentiasa kuat. Macam-macam aktiviti yang telah disusun oleh upline kami untuk kami. Pernah juga saya mencuba bisnes yang lain, tapi saya berpatah balik semula pada group Shaklee saya kerana saya x dapat ukhuwah dan pimpinan yang hebat seperti di Shaklee.

Nak sama-sama tambah pendapatan bersama kumpulan kami? Jom whatsapp saya segera di 0136969805. Ingat tau.. jangan sampai anda tersalah memilih upline.. Tak tau nak buat bisnes macamana? Jangan risau. Saya akan bimbing anda hingga berjaya.

Jom kita tonton video kat bawah ni tentang pengalaman Puan Fatimah berbisnes dengan Shaklee:


Bisnes Shaklee Penipu? Isk3. Tak Percaya? Tengok Ni from iReach HD on Vimeo.

0 comments:

Post a Comment

Hai Saya Inajay. Pengedar Aktif Shaklee sejak 2011

Bonjour & Welcome

Seorang WAHM, ibu kepada seorang puteri, 2 putera kembar dan seorang putera.

Promosi Mac 2020

Promosi Mac 2020

Pembelian Menggunakan Kad Kredit/Debit

Jom Join Saya

Hubungi Saya

Hubungi Saya

Kategori

Jom Like Mama Twin Punya Cerita

Popular Posts

Powered by Blogger.