Thursday 21 July 2016

Testimoni pesakit kanser sembuh dengan Vivix

Kita hanya berusaha, tapi Allah yang menentukan.. Saya pasti bila kita atau ahli keluarga kita ada yang sakit pasti kita akan rasa sedih dan berusaha untuk cari rawatasn yang terbaik bagi pesakit. Begitu je pesakit kanser.  Kanser adalah penyakit yang paling ditakuti di Malaysia kerana ia boleh membawa maut. Tapi yakinlah bahawa setiap penyakit itu ada ubatnya kecuali mati.

Vivix adalah salah satu cara usaha kita merawat kanser. Di sini saya sertakan beberapa testimoni pesakit kanser sembuh dengan usaha mengamalkan Vivix secara konsisten.

Kanser rahim



Kanser hati


Kanser ovari



Kanser payudara



Kanser rahang



Kanser tahap 4


Kanser usus


Banyak lagi sebenanye testimoni-testimoni tentang Vivix rawat kanser ni. Tapi saya share la ni dulu ye.... Nak dapatkan vivix? Jom roger saya cepat-cepat..

"Mencegah itu lebih baik dari merawat"



0 comments:

Post a Comment

Hai Saya Inajay. Pengedar Aktif Shaklee sejak 2011

Bonjour & Welcome

Seorang WAHM, ibu kepada seorang puteri, 2 putera kembar dan seorang putera.

Promosi Mac 2020

Promosi Mac 2020

Pembelian Menggunakan Kad Kredit/Debit

Jom Join Saya

Hubungi Saya

Hubungi Saya

Kategori

Jom Like Mama Twin Punya Cerita

Popular Posts

Powered by Blogger.