Tuesday 29 November 2016

Cerita tentang Shaklee Trip 2016 : Pulau Langkawi

Pada setiap tahun, Shaklee menyediakan insentif trip kepada semua pengedar-pengedar Shaklee sebagai tanda penghargaan Shaklee kepada pengedar-pengedarnya yang telah bekerja keras.. insentif trip ni ditaja sepenuhnya oleh pihak Shaklee.. Untuk dapatkan insentif ni, kami perlu mencapai point2 yang tertentu yang telah ditetapkan oleh Shaklee. Insentif ni pula terbahagi kepada dua. Insentif trip dlm negara dan insentif trip diluar negara.

Insentif trip yang Shaklee bagi ni amatlah istimewa. Layanan 1st class lagi.. tempat yang ditaja pon tempat eksklusif. Kalau nak pergi guna duit sendiri memang fikir banyak kali. hehe...

Baru-baru ni leader-leader kami yang layak telah diberi keistimewaan untuk bercuti di Pulau Langkawi. Fuh! Memang best dengar cerita-cerita diorang ni. Ok, saya share sikit pengalaman mereka di sana ye. 

duit makan Shaklee bagi
Selain dari tajaan penginapan. duit makan di luar pon Shaklee bagi.  Nak tahu mereka ni menginap kat mana di Pulau Langkawi ni? Mereka menginap di Westin Hotel tau. Kalau check harganya satu malam rata-rata dalam RM 800 hingga ke ribuan ringgit. Betapa beruntungnya mereka dapat peluang ni, Ketibaan mereka di sana pun disambut dengan paluan kompang.

Yang bestnye kalau join trip dengan Shaklee memang akan dilayan macam VVIP .Bilik yang disediakan pula memang cantik dan selesa...setiap kali masuk bilik mesti ada special gift dari Shaklee..






Semasa berada di sana. mereka disediakan dengan macam-macam aktiviti menarik. Makan pon yang sedap-sedap. Bestnya. Anda tengok la ye gamba ni..








Hai seronoknya la kan tengok gamba-gamba mereka ni. Tengok gamba pon dah seronok apatah lagi kalau mereka yang pergi trip ni. Mana gamba saya? Eh, saya masih belum berpeluang nak join trip Shaklee ni. InsyaAllah satu hari nanti saya juga akan bersama mereka-mereka ni untuk join trip mewah Shaklee ni. Takde yang mustahil. Jadikan insentif-insentif ini sebagai penguat semangat saya untuk bekerja keras lagi di dalam Shaklee.. Amin ya rabbal alamin...




1 comment:

Hai Saya Inajay. Pengedar Aktif Shaklee sejak 2011

Bonjour & Welcome

Seorang WAHM, ibu kepada seorang puteri, 2 putera kembar dan seorang putera.

Promosi Mac 2020

Promosi Mac 2020

Pembelian Menggunakan Kad Kredit/Debit

Jom Join Saya

Hubungi Saya

Hubungi Saya

Kategori

Jom Like Mama Twin Punya Cerita

Popular Posts

Arkib Blog

Powered by Blogger.