Monday 28 November 2016

Kat mana nak cari Shaklee di Putra Height, USJ, Subang Jaya dan Puchong?

Anda tercari-cari pengedar Shaklee yang berada di sekitar Putra Height, USJ, Subang Jaya dan Puchong? Jangan risau. Apa yang perlu anda buat hanyalah perlu menghungi saya melalui whatsapp atau sms di talian tertera :

Saya akan membantu anda dalam mendapatkan vitamin-vitamin yang anda perlukan atau set-set Shaklee seperti di bawah :


  • Set Kesihatan Asas
  • Set Kesuburan
  • Set Kecantikan Kulit
  • Set Jerawat
  • Set Darah Tinggi
  • Set Kencing Manis
  • Set Ibu Hamil
  • Set Berpantang
  • Set Ibu Menyusukan
  • Set Resdung /Alahan / Ekzema
  • Set Gout
  • dan bermacam-macam lagi
Anda berada di luar kawasan Putra Height, USJ, Subang Jaya dan Puchong? Jangan risau, saya boleh poskan vitamin anda hingga ke hadapan rumah anda. Jom hubungi saya segera. Sebarang pembelian dari blog ini akan mendapat konsultasi secara PERCUMA

0 comments:

Post a Comment

Hai Saya Inajay. Pengedar Aktif Shaklee sejak 2011

Bonjour & Welcome

Seorang WAHM, ibu kepada seorang puteri, 2 putera kembar dan seorang putera.

Promosi Mac 2020

Promosi Mac 2020

Pembelian Menggunakan Kad Kredit/Debit

Jom Join Saya

Hubungi Saya

Hubungi Saya

Kategori

Jom Like Mama Twin Punya Cerita

Popular Posts

Arkib Blog

Powered by Blogger.