Friday 5 May 2017

Kenapa Anda Perlu Berbisnes Shaklee dengan GROUP SHAKLEE NO 1 DI MALAYSIA!




Perkara pertama dalam memilih bisnes ialah PEMILIHAN MENTOR. Mentor yang baik akan membawa anda kepada kejayaan dunia akhirat. Mentor yang sebaliknya? Naudzubillah.

Jadi saya nak terangkan kelebihan berbisnes Shaklee dengan group saya:

1. COACHING ONE TO ONE 

Sekiranya anda serious membina empayar bisnes, saya akan bimbing awak secara personal.

2. SISTEM DAN SILIBUS TERSUSUN

Saya akan bimbing anda untuk melangkah satu persatu, apa yg perlu anda buat untuk bisnes Shaklee.

3. MENTOR YANG BERPENGALAMAN

Saya sudah 6 tahun mengamalkan dan berbisnes Shaklee. Saya pasti dapat menjawab segala persoalan anda dan sama-sama berlari ke puncak jaya.

4. SENTIASA AVAILABLE 24 JAM

Saya sentiasa sedia membantu anda di setiap masa anda perlukan. Kerana kita boleh online 24 jam.

5. MENTOR YANG POSITIF DAN PROAKTIF

Saya pastikan ahli-ahli group saya mendapat info dan tips terbaik. Oleh itu saya akan sentiasa gigih berkongsi ilmu-ilmu yang saya pelajari dengan anda.

6. TUKAR GAYA HIDUP KE LEBIH POSITIF

Anda jarang membaca? Anda banyak hutang? Anda selalu tertekan? Semuanya akan saya bantu untuk anda selesaikan. InsyaAllah...




Hubungi saya dengan kadar segera kerana saya membuka peluang untuk 10 orang sahaja kali ini untuk saya bimbing hingga berjaya menjana 4 angka dalam masa 6 bulan atau KLIK SAHAJA DI SINI

0 comments:

Post a Comment

Hai Saya Inajay. Pengedar Aktif Shaklee sejak 2011

Bonjour & Welcome

Seorang WAHM, ibu kepada seorang puteri, 2 putera kembar dan seorang putera.

Promosi Mac 2020

Promosi Mac 2020

Pembelian Menggunakan Kad Kredit/Debit

Jom Join Saya

Hubungi Saya

Hubungi Saya

Kategori

Jom Like Mama Twin Punya Cerita

Popular Posts

Arkib Blog

Powered by Blogger.