Monday 22 May 2017

Tips rawat masalah buasir ketika hamil

Aduhh!!! stressnya kalau terkena buasir time hamil ni.. Ditambah pulak masalah sembelit, lagi teruk la keadaan buasir tu. Bila bersalin pulak, lagi bertambah teruk. Eh, jom la kita tonton video ni. Perkongsian pengalaman dari Puan Farah Qurratun Aini yang dah bebas dari masalah buasir setelah mengamalkan produk Shaklee





Nak dapatkan Set Berpantang Shaklee? Anda boleh dapatkan Set Berpantang Shaklee dengan 2 cara :

Cara 1 : Anda boleh terus klik ke SET BERPANTANG SHAKLEE dan membuat pembelian terus melalui website Shaklee dengan bayaran menggunakan Kad Debit / Kad Kredit. Penghantaran adalah melalui GDEX / CITYLINK

Cara 2 : Anda boleh menghubungi saya untuk mendapatkan produk yang mana paling sesuai dengan anda, tips dan cara pengambilan yang betul dan konsultasi mengenai penggunaan produk secara PERCUMA.

Hubungi saya :

Azrina Mohd Jaafar
Shaklee ID : 859750
Call/ SMS/ Whatsapp : 013-6969805



**Pembelian produk dari pengedar yang tidak berpengalaman menyebabkan anda tidak dapat konsultasi yang terbaik untuk menyelesaikan masalah anda

0 comments:

Post a Comment

Hai Saya Inajay. Pengedar Aktif Shaklee sejak 2011

Bonjour & Welcome

Seorang WAHM, ibu kepada seorang puteri, 2 putera kembar dan seorang putera.

Promosi Mac 2020

Promosi Mac 2020

Pembelian Menggunakan Kad Kredit/Debit

Jom Join Saya

Hubungi Saya

Hubungi Saya

Kategori

Jom Like Mama Twin Punya Cerita

Popular Posts

Arkib Blog

Powered by Blogger.