Tuesday 16 May 2017

Tips Turun 2 Kilo Dalam Masa 2 Minggu Dengan Mudah dan Selamat

Aihh!! Bestnya la bila berat badan yang susah sangat nak turun dah boleh turun dengan jayanya.. Apa rahsianya? Mudah je.. amalkan Lecithin dan Alfalfa Complex secara konsisten. Tapi bukan bermakna tak perlu jaga makan dan bersenam ye.. Ingat tu.. Jaga makan tu bukan tak makan nasi.. Tapi makan la makanan yang seimbang..

Tak cukup dengan 1 testimoni je? Jom saya belanja lagi dengan testimoni yang lain..



Bestkan? Nak dapatkan Lecithin dan Alfalfa Complex? Anda boleh dapatkan Lecithin dan Alfalfa Complex dengan 2 cara :

Cara 1 : Anda boleh terus klik ke LECITHIN DAN ALFALFA COMPLEX dan membuat pembelian terus melalui website Shaklee dengan bayaran menggunakan Kad Debit / Kad Kredit. Penghantaran adalah melalui GDEX / CITYLINK

Cara 2 : Anda boleh menghubungi saya untuk mendapatkan produk yang mana paling sesuai dengan anda, tips dan cara pengambilan yang betul dan konsultasi mengenai penggunaan produk secara PERCUMA.

Hubungi saya :

Azrina Mohd Jaafar
Shaklee ID : 859750
Call/ SMS/ Whatsapp : 013-6969805



**Pembelian produk dari pengedar yang tidak berpengalaman menyebabkan anda tidak dapat konsultasi yang terbaik untuk menyelesaikan masalah anda

0 comments:

Post a Comment

Hai Saya Inajay. Pengedar Aktif Shaklee sejak 2011

Bonjour & Welcome

Seorang WAHM, ibu kepada seorang puteri, 2 putera kembar dan seorang putera.

Promosi Mac 2020

Promosi Mac 2020

Pembelian Menggunakan Kad Kredit/Debit

Jom Join Saya

Hubungi Saya

Hubungi Saya

Kategori

Jom Like Mama Twin Punya Cerita

Popular Posts

Arkib Blog

Powered by Blogger.