Friday 25 August 2017

Cara hilangkan jerawat dengan berkesan

Tak sangka, 3 tahun konsisten Set Cantik Shaklee dan Set Resdung Shaklee, wajah Puan Che Wan dah bebas jerawat.

Jom kita baca apa kata Puan Che Wan:




Gambar sebelum 2012 tu, mimpi ngeri bagi saya. Muka jadi camni disebabkan kedegilan saya mencuba pelbagai produk muka dipasaran. Dan juga saya mengalami masalah resdung berserta alergik makanan laut. Start 2013, consume shaklee untuk berpantang dan milkbooster. Alhamdulillah, banyak perubahan yang sy nampak terutamanya bahagian kulit wajah. So, sy continue je makan shaklee sampai skrg. Saya takut nak cuba produk lain, shaklee je yang buatkan saya yakin!

 Anda berminat nak dapatkan Set Jerawat Shaklee? Anda boleh dapatkan Set Jerawat Shaklee dengan 2 cara :

Cara 1 : Anda boleh terus klik ke Set Jerawat Shaklee  dan membuat pembelian terus melalui website Shaklee dengan bayaran menggunakan Kad Debit / Kad Kredit. Penghantaran adalah melalui GDEX / CITYLINK

Cara 2 : Anda boleh menghubungi saya untuk mendapatkan produk yang mana paling sesuai dengan anda, tips dan cara pengambilan yang betul dan konsultasi mengenai penggunaan produk secara PERCUMA.

Hubungi saya :

Azrina Mohd Jaafar
Shaklee ID : 859750
Call/ SMS/ Whatsapp : 013-6969805


0 comments:

Post a Comment

Hai Saya Inajay. Pengedar Aktif Shaklee sejak 2011

Bonjour & Welcome

Seorang WAHM, ibu kepada seorang puteri, 2 putera kembar dan seorang putera.

Promosi Mac 2020

Promosi Mac 2020

Pembelian Menggunakan Kad Kredit/Debit

Jom Join Saya

Hubungi Saya

Hubungi Saya

Kategori

Jom Like Mama Twin Punya Cerita

Popular Posts

Powered by Blogger.