Tuesday 5 September 2017

Cara mudah untuk tambah pendapatan dari rumah

Zaman sekarang ni, memang dah jadi perkara biasa orang buat kerja lebih untuk tambah pendapatan. Walaupon siang dah bekerja, malam pon tetap nak cari pendapatan sampingan. Maklum la hidup zaman sekarang ni semua perlukan duit. Dengan kenaikan harga yang makin berleluasa memaksa kita untuk bekerja lebih masa. 



Bagi anda yang masih tercari-cari nak buat bisnes apa, dengan hati dan tangan yang terbuka ingin saya menjemput anda untuk sertai saya buat bisnes Shaklee dengan menyertai Akademi Blog IReach. Sebelum saya menerangkan dengan lebih lanjut tentang akademi ni, jom saya terangkan kenapa anda perlu buat bisnes Shaklee:

Kenapa anda perlu buat bisnes Shaklee


  • Yuran pendaftaran yang sangat murah iaitu cuma RM79.50 je
  • Boleh dilakukan secara online / offline
  • Boleh dilakukan dimana-mana asalkan ada internet
  • Mempunyai mentor bisnes yang sangat berpengalaman
  • Berpeluang menjana pendapatan semaksimum yang mungkin berdasarkan usaha anda
  • Bisnes yang sangat mudah dilakukan. Hanya perlu mengamalkan dan share tentang kebaikan produk Shaklee
  • Shaklee bukan bisnes MLM haram jadah. Upline dan downline perlu sama-sama berusaha untuk majukan bisnes. Tiada istilah upline goyang kaki
  • Shaklee adalah produk yang selamat berdasarkan Landmark Study Shaklee yang telah dijalankan
  • Produk Shaklee ada kelulusan KKM dan berstatus HALAL
  • dan banyak lagi


Kelebihan buat bisnes Shaklee melalui blog 



1) Buat sekali tapi hasilnya berkali-kali
Memang hakikatnya, nak tulis blog ni memerlukan kerajinan dan kesabaran yang amat tinggi, percayalah anda akan mendapat hasilnya. 


2) Pelanggan akan cari kita
Dengan berblog, pelanggan akan cari kita sebab orang yang google blog kita adalah orang yang benar-benar mencari produk Shaklee berbanding Facebook, orang akan beli based on trust, bukan sebab dia cari.
3) Merupakan pasif income / pasif customer
Walaupun kita sedang bercuti di dalam atau diluar negara, sales tetap akan masuk kerana carian blog adalah dari seluruh dunia

4) Tidak perlu post setiap hari
Facebook dan Instagram perlu post hari-hari untuk dapat sales tapi, jika blog anda telah stabil, traffic blog anda ok, anda tak perlu nak post entri hari-hari pon takpe. Tapi ingat ye, pastikan anda berusaha keras dulu ye.

5) Blog akan bagi hasil jangka masa panjang
Walaupon entri blog yang kita tulis telah pon berusia lebih 6 tahun, anda masih boleh mendapat customer dari entri yang anda tulis tersebut. Sebagai contoh, entri yang saya tulis pada tahun 2012 masih mendapat sambutan sehingga kini. 

Keistimewaan menyertai Akademi Blog IReach bersama saya





1) Anda akan diajar tentang teknik asas penggunaan blog walaupun anda langsung tidak pernah menggunakan blog sebelum ini

2) Anda akan diajar teknik mendapatkan customer dengan menggunakan blog

3) Anda akan dimasukkan ke dalam group eksklusif facebook, whatsapp dan telegram bersama mentor-mentor yang berpengalaman

4) Anda berpeluang untuk mengikuti kelas anjuran Shaklee secara PERCUMA

5) dan banyak lagi

Nak join saya buat bisnes Shaklee dan sertai Akademi Blog IReach? 

Hubungi saya :

Azrina Mohd Jaafar
Shaklee ID : 859750
Call/ SMS/ Whatsapp : 013-6969805



0 comments:

Post a Comment

Hai Saya Inajay. Pengedar Aktif Shaklee sejak 2011

Bonjour & Welcome

Seorang WAHM, ibu kepada seorang puteri, 2 putera kembar dan seorang putera.

Promosi Mac 2020

Promosi Mac 2020

Pembelian Menggunakan Kad Kredit/Debit

Jom Join Saya

Hubungi Saya

Hubungi Saya

Kategori

Jom Like Mama Twin Punya Cerita

Popular Posts

Arkib Blog

Powered by Blogger.