Monday 25 September 2017

Tips kecantikan untuk mak anak ramai agar suami tak pandang perempuan lain



Anak ramai punca mak-mak tak sempat nak berhias? Anak ramai punca mak-mak tak sempat nak cantikkan diri? Anak ramai punca mak-mak nampak selekeh? Oh mak-mak sekelian, jangan jadikan anak ramai sebagai alasan untuk tidak menjaga kecantikan dan kesihatan diri. Siapa kata mak-mak anak ramai tak boleh nak jadi cantik? Ramai je pon mak-mak yang ada anak ramai semakin cantik. Kadang tu sampai orang ingat anak dara lagi pon ada tau. Buktinya jom kita baca testimoni-testimoni kat bawah ni :

Testimoni 1


Testimoni 2


Testimoni 3


Testimoni 4



Kalau anda nak tahu, umur mak-mak yang jadi testimoni kat atas ni sekitar 35-36 tahun tau. Masing-masing dah ada 4 atau 5 orang anak. Walaupun anak ramai tapi diorang ni tetap kelihatan muda. Rahsianya diorang ni amalkan Set The Radiant 4 Shaklee.

Bulan ni ada promosi tau (Promosi Shaklee September 2017). Sekiranya anda membeli Set The Radiant 4 Shaklee, anda berpeluang untuk mendapatkan e-voucer diskaun sebanyak RM60. e-voucer ni boleh digunakan untuk pembelian vitamin pada masa akan datang (mengikut terma dan syarat yang telah ditetapkan). Kalau nak dapat peluang offer ni, cepat-cepat hubungi saya k.

Anda berminat nak dapatkan Set The Radiant 4 Shaklee? Anda boleh dapatkan Set The Radiant 4 Shaklee dengan 2 cara :

Cara 1 : Anda boleh terus klik ke Set The Radiant 4 Shaklee  dan membuat pembelian terus melalui website Shaklee dengan bayaran menggunakan Kad Debit / Kad Kredit. Penghantaran adalah melalui GDEX / CITYLINK

Cara 2 : Anda boleh menghubungi saya untuk mendapatkan produk yang mana paling sesuai dengan anda, tips dan cara pengambilan yang betul dan konsultasi mengenai penggunaan produk secara PERCUMA.

Hubungi saya :

Azrina Mohd Jaafar
Shaklee ID : 859750
Call/ SMS/ Whatsapp : 013-6969805

0 comments:

Post a Comment

Hai Saya Inajay. Pengedar Aktif Shaklee sejak 2011

Bonjour & Welcome

Seorang WAHM, ibu kepada seorang puteri, 2 putera kembar dan seorang putera.

Promosi Mac 2020

Promosi Mac 2020

Pembelian Menggunakan Kad Kredit/Debit

Jom Join Saya

Hubungi Saya

Hubungi Saya

Kategori

Jom Like Mama Twin Punya Cerita

Popular Posts

Arkib Blog

Powered by Blogger.